Keresés ebben a blogban

2010. április 29., csütörtök

VÉDELEM

Lehet, hogy lesz, aki hülyének tart majd, de a kutya megvéd. Nem a betörőre és idegenre gondolok most,akitől a házat védi egy jó házőrző eb, hanem más jellegű veszélyre.
A múlt hét az egy nagyon nehéz hét volt. Tele rohanással és éjszakázással. Szombat éjszaka jöttem haza a két kutyával. Réka mondta, hogy inkább csak hajnalban induljak és aludjam ki magam, nehogy valami baj legyen az úton, főleg, hogy egy viszonylag nehéz útvonalon kellett végigmenjek. Nem maradtam, elindultam. Furi olyan hisztit rendezett az úton, mint még sohasem, üvöltött, mint egy sakál. Egy idő után lelassítottam és mindenre nagyon kezdtem figyelni. Bevallom megijedtem, mi van ha valami bajt érez és arra akar figyelmeztetni. Alig értünk ki a szerpentines részről, mikor azt hittem volna, hogy na, itt lehet menni, nincs veszély, néhány pillanat múlva láttam a pillogásokat. Nemsokkal előttem egy autó a sáncba zuhant. Elé ugrott egy vadnyúl, és mivel ő is nagyon fáradt volt, rosszul reagált, párszor átfordult magán és az árokban kötött ki.
Ha Furi nem ijeszt rám azzal az őrült üvöltéssel, és így nem lassítok le, akkor mi is könnyen ott lehettünk volna.
Miért hisztizett? Ma sem tudom, azt tudom, hogy engem beijesztett és én lelassítottam, az adrenalin szintem megemelkedett és éberebb lettem az úton. Ha nem is a veszélyt érezte, a sírásával nálam többet ért el, mint ha egy kávét ittam volna meg egy Red Bull-al.
Én állítom, hogy a kutya megvéd, csak figyeljünk rá.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése