Keresés ebben a blogban

2010. június 26., szombat

HESS ESŐŐŐŐŐŐŐŐŐŐŐ

Csak esik és esik már egy hete. Bandi szinte ki sem megy, Furi pedig hol az első, hol a hátsó teraszon szomorkodik. És én... kiszorultam a nappali részből. Furi kisajátította teljesen a kanapét. Akkora lett, hogy kinyújtózva végig ér azon, és ha valamelyikőnk még is szeretne oda feküdni, akkor biztos, hogy neki nyújtózni támad kedve. Ha csak a lábunkat tesszük fel a kanapéra, miközben a fotelban ülünk, akkor pedig oldalasan kell nyújtogassa a lábát, a miénket letolva az ágyról.... És Bandi........Ő eldöntötte, hogy szűksége van a kényelmes kutyaágya mellett (amit már csak ritkán használ) az egyik fotelre. Réka pedig gyorsabb volt ma reggel és ott kívánta a reggeli kávéját a tv előtt elfogyasztani. Nekem maradt a gép és a panaszkodás. Kép is készült, de Réka úgy ítélte meg, hogy nem tehetem fel. Hát, így uralják a kutyák és a nő az életem :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése