Keresés ebben a blogban

2011. február 7., hétfő

ÚJ DESING

Néhány óra egyedüllét:


Azt hiszem, hogy ollóval sem lehetett volna egyenesebbre vágni azt a függönyt. Hogy hogyan sikerült a kutyának? Nos.... ez örök rejtély marad.
Hogy mi??? Ki művelte ezt az egészet? Hát a "kis-angyal"



Na persze a fentiekben látott két kép nem az egyedül töltött vasárnap este után készült (néhány nappal korábban), mert hogy akkor a levegőre száradó gyurma, amit megint lehetetlen helyről lopott el a fülét és orrát díszítette. Persze a soron következő képeken már megtisztítva látható, mert a nagy ijedtségben nem az volt az első megmozdulásunk, hogy fényképezőgépet kapjunk a kézbe...


És a számonkérés pillanatában nem restellt csúfolkodni, ezzel is elmondván a saját igazát, hogy miért hagytuk itthon egyedül


Ezt a bejegyzést leginkább azoknak ajánlom, akik azt mondják, hogy az afgán agár a legkevésbé intelligens kutya. Ők biztos sohasem éltek ezzel az igencsak okos és előre gondoló kutyafajtával. Na, nem beszélek félre, és nem vagyok elfogult sem. Szándékosan írtam ezt a külön ajánlatot ehhez a bejegyzéshez. Tudom, hogy mindez - amit a fentiekben leírtam -, nem egy okos cselekedet, DE azzal is tisztában vagyok, hogy mindez tudatos cselekedet, és nem kétségbeesett menekülési vágy. És általában bármihez is fog ez a nagyszerű kutya fajta,azt mindet tudatosan, körültekintően és megfontoltan teszi. Minden afgán agaras tudja ezt, és aki sok időt tölt a kutyájával, az azt is meglátja rajta, vagy benne, hogy a legtöbb cselekedetét előre kiterveli. Éppen ezért nem a legkönnyebben kezelhető kutya, és nem a legnyugalmasabb az élet mellette, de aki őt választja, az nem fog unatkozni, és nagyon sokat fog tanulni, azt bizton állíthatom.


3 megjegyzés:

  1. A kis drága!
    Az biztos, hogy ha egyedül maradnak kő kövön nem marad! Én csak tegnap olvastam erről az okos kutya-buta afgán témáról a cikket. Azt gondolom sem a "tudósok", sem a cikk írói nem éltek soha afgánnal. Én is úgy érzem, hogy egy afgán mellett sosem lehet unatkozni. Azt hiszem Aziz is bizonyított már párszor....
    Aki egyszer együtt él egy afgánnal szerintem többet nem szeretne más kutyát! Én legalább is így vagyok ezzel.

    VálaszTörlés
  2. Igen! Van egy Borsoios ismerősöm, aki azt mondta, hogy mióta agarai vannak, ő maga is sokszor agárnak érzi magát, és hogy ezek nem is igazán kutyák. Hát, az tény, hogy nem egy szolgalélekkel bírnak, és csak azért mert nem hajlandóak mindent a gazda kénye-kedve szerint megtenni, még nem buta kutyák. Az is igaz, hogy mindenki az általa tartott fajtát dicséri a legjobban, de az afgán agár az más :)

    VálaszTörlés
  3. Ha valaki szeretné, hogy lessék minden szavát és hűségesen engedelmeskedjenek, akkor nyugodtan tarthat kutyát, ha pedig fontos a barátja véleménye és személyisége inkább ossza meg az idejét egy agárral!!! Sok tirán ebtulajdonost melengeti az engedelmesség észlelése, habár elvetendő uralkodni máson. Az agár nem fogja tűrni a jelleme csorbitását, ezért megérdemlik a tiszteletünket.
    barzojos

    VálaszTörlés